lunes, 3 de mayo de 2010

BESOMAÑO

Beso Beso Besomaño,
terra de luz e de cor;
Beso Beso Besomaño,
aldea do meu amor.

Eu son fillo desta terra,
habédesme coñecer,
e sun día machei dela,
quixera poder volver.

Es Besomaño verde florido,
os paxariños veñen a ti
dende moi lonxe, facer o niño,
dende moi lonxe vivir aquí.

Beso Beso Besomaño,
terra do meu corazón,
estás no mundo esquencido
mais sen ningunha razón.
Metidiño entros piñeiros
que te escoltan darredor,
tes a fronte cara ó mar
i es ti un gran mirador.

Es Besomaño verde e florido,
os paxariños veñen a ti
dende moi lonxe, facer o niño,
dende moi lonxe vivir aquí.

A Lúa clara do inverno,
e o Sol donrado do verán,
as estrelas e os luceiros
fanche guiños dende o mar.


Danche o seu canto os paxaros,
e a natureza á cor,
as fontes danche os seus choros,
i eu o meu corazón.

Es Besomaño verde e florido,
os paxariños veñen a ti
dende moi lonxe, facer o niño,
dende moi lonxe vivir aquí.
......------......

No hay comentarios:

Publicar un comentario